ATASEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hava çıkışlarında var. özellikle ekran kartı ve işlemci tarafı. akşam 2.3 damla yumurta damlatıp kayıt alıcam kesin pişecek.

bu ndan mı alsam yada bu ndan mı. teklimi etkili olur yoksa bol fanlımı.





teşekkürler hocam
Soğutucuların kalitesinden anlamıyorum pek hocam. Deneyimlemiş birilerine sormak gerek.