• 20-02-2019, 23:11:28
    #1
    Merhabalar,
    1 serisi düşünüyorum.
    2005 - 2009 BMW 1.16i ya da 1.18i alınır mı?
    1.16 mı 1.18 mi hangisi tercih edilmelidir?
    Aracı LPG'li sunroof'lu ve otomatik vites almayı planlıyorum.
    Otomatik vites alsam şanzıman ile ilgili problem yaratır mı?
    Yol tutuşu ve genel kalitesi hakkında kullananlar bilgi verebilir misiniz?
  • 20-02-2019, 23:28:14
    #2
    Merhabalar hocam, tercih sebebiniz arkadan itiş olması mı?
    Genel kalitesi standart bir 10 yaşında bir alman hocam.
    Yol tutuşu sizin araçta kullanacağız lastik ebatına göre değişir, genel olarak çok savuran bir araç değil. Aracı güzel bir ekspertize götürün almadan evvel. O tarz araçların çoğunda ağır hasar veya arabanın 3/2 fiyatı kadar parça parça hasar bulunuyor. Alan, kullanan hiç bir şekilde temiz kullanmıyordur zaten. Bayandan, doktordan bunlar destekli yalanlardır. Aracın sahibi savcı dahi olsa, oğlu her virajta yanlayarak geçiyor. F30 sahibi bir arkadaşım vardı, sonradan sattı vs. Onunla konuşuyorduk 2. el BMW olaylarını. Bana tek dediği şey alma dediğiydi. Bir bildiği mi var, tüyosu mu var bilmiyorum tek dediği oydu. Onun haricinde parça fiyatları haliyle pahalı. Aynasıdır, tamponudur biraz şımarıktır, öyle Peugeot'un aynalarını yaptırdığınız gibi yaptıramazsınız. Çok kötüledim biliyorum, baştan aşağı olumsuz oldu affola. Ama mesela akrabamdada 300bin KM'yi devirmiş E46 var. O 2. el aldı mesela. 10-20k ₺'de vermiştir arabaya, baya bi oynadı çünkü. Sorsan aşırı memnun, hiç bir sıkıntım yok diyor. Bence tamamen aracın geçmişiyle alakalı bir durum ortada. Yakalayabilirseniz temizini ve bakımından; masrafından; servisinden kaçmayarak aksine ona bakarak; bir sıkıntısı oldu mu gününde ilgilenirseniz kullanabileceğiniz bir otomobil. Umarım seçeceğiniz araba tertemiz ve istediğiniz türde olur. Şimdiden hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin inşallah.
  • 21-02-2019, 00:06:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sorunuza tam cevap olmayabilir ama A3'üme LPG taktırırken bir 1.16 ile birlikte taktırmıştık. Onun stepne yeri olmadığı için koca tüpü bagajın ortasına koydular. Benimkine simit tüp taktılar, hiç görünmüyor. AVM'lere falan çok rahat giriyorum. Alırken bu detaya da dikkat edin bence.

    Bunun dışında hastası olarak Audi tavsiye ederim. (:
  • 21-02-2019, 19:01:14
    #4
    mertmerdane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam, tercih sebebiniz arkadan itiş olması mı?
    Genel kalitesi standart bir 10 yaşında bir alman hocam.
    Yol tutuşu sizin araçta kullanacağız lastik ebatına göre değişir, genel olarak çok savuran bir araç değil. Aracı güzel bir ekspertize götürün almadan evvel. O tarz araçların çoğunda ağır hasar veya arabanın 3/2 fiyatı kadar parça parça hasar bulunuyor. Alan, kullanan hiç bir şekilde temiz kullanmıyordur zaten. Bayandan, doktordan bunlar destekli yalanlardır. Aracın sahibi savcı dahi olsa, oğlu her virajta yanlayarak geçiyor. F30 sahibi bir arkadaşım vardı, sonradan sattı vs. Onunla konuşuyorduk 2. el BMW olaylarını. Bana tek dediği şey alma dediğiydi. Bir bildiği mi var, tüyosu mu var bilmiyorum tek dediği oydu. Onun haricinde parça fiyatları haliyle pahalı. Aynasıdır, tamponudur biraz şımarıktır, öyle Peugeot'un aynalarını yaptırdığınız gibi yaptıramazsınız. Çok kötüledim biliyorum, baştan aşağı olumsuz oldu affola. Ama mesela akrabamdada 300bin KM'yi devirmiş E46 var. O 2. el aldı mesela. 10-20k ₺'de vermiştir arabaya, baya bi oynadı çünkü. Sorsan aşırı memnun, hiç bir sıkıntım yok diyor. Bence tamamen aracın geçmişiyle alakalı bir durum ortada. Yakalayabilirseniz temizini ve bakımından; masrafından; servisinden kaçmayarak aksine ona bakarak; bir sıkıntısı oldu mu gününde ilgilenirseniz kullanabileceğiniz bir otomobil. Umarım seçeceğiniz araba tertemiz ve istediğiniz türde olur. Şimdiden hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin inşallah.
    Arkadan itiş olması tercih sebeplerim arasında yok
    Kasa çok hoşuma gidiyor ve BMW kalitesi için en ekonomik serisi diyebiliriz
    Arabanın görünümüne hastayım ve bide BMW olunca tabi cezbediyor
    İlanları takip ettiğim kadarıyla dediğiniz gibi yüksek miktarlarda hasar kaydı olan ilanlar var ve genelde km'si yüksek araçlar mevcut. Ama temiz km düşüklerde çok nadir olsa da görebiliyorum.
    Benim öğrenmek istediğim 1.16 mı 1.18 mi tercih etmeliyim ve kullananlardan artılarını ve eksilerini öğrenmek.
    İlginiz için teşekkür ederim.

    selcukyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunuza tam cevap olmayabilir ama A3'üme LPG taktırırken bir 1.16 ile birlikte taktırmıştık. Onun stepne yeri olmadığı için koca tüpü bagajın ortasına koydular. Benimkine simit tüp taktılar, hiç görünmüyor. AVM'lere falan çok rahat giriyorum. Alırken bu detaya da dikkat edin bence.

    Bunun dışında hastası olarak Audi tavsiye ederim. (:
    Stepne olmadığını bilmiyordum
    İlanlardaki araçlarda yer alan tüpler tank olarak görünüyordu
    Ama aracın arka kısmı dar olduğundan bagaj geniş ama yine de tank bagajın büyük kısmını işgal edecektir tabi.