Sorunuza tam cevap olmayabilir ama A3'üme LPG taktırırken bir 1.16 ile birlikte taktırmıştık. Onun stepne yeri olmadığı için koca tüpü bagajın ortasına koydular. Benimkine simit tüp taktılar, hiç görünmüyor. AVM'lere falan çok rahat giriyorum. Alırken bu detaya da dikkat edin bence.

Bunun dışında hastası olarak Audi tavsiye ederim. (: