Merhabalar hocam, tercih sebebiniz arkadan itiş olması mı?
Genel kalitesi standart bir 10 yaşında bir alman hocam.
Yol tutuşu sizin araçta kullanacağız lastik ebatına göre değişir, genel olarak çok savuran bir araç değil. Aracı güzel bir ekspertize götürün almadan evvel. O tarz araçların çoğunda ağır hasar veya arabanın 3/2 fiyatı kadar parça parça hasar bulunuyor. Alan, kullanan hiç bir şekilde temiz kullanmıyordur zaten. Bayandan, doktordan bunlar destekli yalanlardır. Aracın sahibi savcı dahi olsa, oğlu her virajta yanlayarak geçiyor. F30 sahibi bir arkadaşım vardı, sonradan sattı vs. Onunla konuşuyorduk 2. el BMW olaylarını. Bana tek dediği şey alma dediğiydi. Bir bildiği mi var, tüyosu mu var bilmiyorum tek dediği oydu. Onun haricinde parça fiyatları haliyle pahalı. Aynasıdır, tamponudur biraz şımarıktır, öyle Peugeot'un aynalarını yaptırdığınız gibi yaptıramazsınız. Çok kötüledim biliyorum, baştan aşağı olumsuz oldu affola. Ama mesela akrabamdada 300bin KM'yi devirmiş E46 var. O 2. el aldı mesela. 10-20k ₺'de vermiştir arabaya, baya bi oynadı çünkü. Sorsan aşırı memnun, hiç bir sıkıntım yok diyor. Bence tamamen aracın geçmişiyle alakalı bir durum ortada. Yakalayabilirseniz temizini ve bakımından; masrafından; servisinden kaçmayarak aksine ona bakarak; bir sıkıntısı oldu mu gününde ilgilenirseniz kullanabileceğiniz bir otomobil. Umarım seçeceğiniz araba tertemiz ve istediğiniz türde olur. Şimdiden hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin inşallah.