Merhabalar,
1 serisi düşünüyorum.
2005 - 2009 BMW 1.16i ya da 1.18i alınır mı?
1.16 mı 1.18 mi hangisi tercih edilmelidir?
Aracı LPG'li sunroof'lu ve otomatik vites almayı planlıyorum.
Otomatik vites alsam şanzıman ile ilgili problem yaratır mı?
Yol tutuşu ve genel kalitesi hakkında kullananlar bilgi verebilir misiniz?