Arkadaşlar kısmetse haftaya a2 sınavım olacak fakat şöyle bir sorunum var 8 çizemiyorum yani sağa dönüşlerde düşecek gibi hissediyorum kendimi bir türlü dönemiyorum..Sola dönüşlerde sorun yok..Nasıl çözebilirim ben 8 olayını ?
150cc vitesli kullanıyorum kursta
Motosiklet Kullanan Varmı?
6
●325
- 11-02-2019, 20:18:07evet zaten onu geçince hepsini geçiyorsun.
1. viteste gitme. 2. vitese al motoru ne gaza ne frene bas. sadece hafif gaz vererek rolanti şekilde dön. çok pratik yap. bir de benim sınavımda çocuğun biri ayağını yere değdirerek döndü. hiç çaktırmadan devam etti sıkıntı yapmadılar. geçirdiler. eğer bir sıkıntı olursa hiçbir şey olmamış gibi devam et
- 11-02-2019, 20:26:46Ben 2 yıl önce a1 almıştım. Bizim hoca şöyle demişti bizlere; Eğerki debriyaj'a hakim değilseniz 8 e girmeden önce uzaktan gaz açıp sonrasında debriyajı çekip 8 e yaklaşırken kendinize göre hızınızı dozajlayıp giriniz en son çıkışa doğru debriyaj'ı bırakıp çıkınızın en basiti budur demişti. Bende öyle yapmıştım şahsen çok daha rahat yapılıyor. Karışık geldiyse anlatımım tekrar şöyle özetliyim. hızlan-> 8e yaklaşırken debriyaj'ı çek hızını dozajla -> sakincene dön içerde -> en son çıkışa doğru sal debriyaj'ı çık git.
- 11-02-2019, 20:32:19Merhaba hocam aslında 1. vites 2. vites farketmez her türlü dönebilirsiniz ama siz düşecekmiş gibi hissedip gidonu çok sıktıgınızdan kaynaklanıyor bütün mesela sakin olmak rahat olmaya çalışın döndügünüz noktaya bakın kafanız hep gidecegiz yerde olsun daha rahat kavrarsınız meseleyi. Tabi arkadaşların bahsettigi hususlar yanlış degil onlarıda deneyebilirsiniz hamgisinde daha rahat 8 çizerseniz o sınavda kullanın Şimdiden hayırlı olsun tekerinize taş değmesin.
1. viteste gitme. 2. vitese al motoru ne gaza ne frene bas. sadece hafif gaz vererek rolanti şekilde dön. çok pratik yap. bir de benim sınavımda çocuğun biri ayağını yere değdirerek döndü. hiç çaktırmadan devam etti sıkıntı yapmadılar. geçirdiler. eğer bir sıkıntı olursa hiçbir şey olmamış gibi devam et