Arkadaşlar kısmetse haftaya a2 sınavım olacak fakat şöyle bir sorunum var 8 çizemiyorum yani sağa dönüşlerde düşecek gibi hissediyorum kendimi bir türlü dönemiyorum..Sola dönüşlerde sorun yok..Nasıl çözebilirim ben 8 olayını ?
150cc vitesli kullanıyorum kursta