Merhaba hocam aslında 1. vites 2. vites farketmez her türlü dönebilirsiniz ama siz düşecekmiş gibi hissedip gidonu çok sıktıgınızdan kaynaklanıyor bütün mesela sakin olmak rahat olmaya çalışın döndügünüz noktaya bakın kafanız hep gidecegiz yerde olsun daha rahat kavrarsınız meseleyi. Tabi arkadaşların bahsettigi hususlar yanlış degil onlarıda deneyebilirsiniz hamgisinde daha rahat 8 çizerseniz o sınavda kullanın Şimdiden hayırlı olsun tekerinize taş değmesin.