Ben 2 yıl önce a1 almıştım. Bizim hoca şöyle demişti bizlere; Eğerki debriyaj'a hakim değilseniz 8 e girmeden önce uzaktan gaz açıp sonrasında debriyajı çekip 8 e yaklaşırken kendinize göre hızınızı dozajlayıp giriniz en son çıkışa doğru debriyaj'ı bırakıp çıkınızın en basiti budur demişti. Bende öyle yapmıştım şahsen çok daha rahat yapılıyor. Karışık geldiyse anlatımım tekrar şöyle özetliyim. hızlan-> 8e yaklaşırken debriyaj'ı çek hızını dozajla -> sakincene dön içerde -> en son çıkışa doğru sal debriyaj'ı çık git.