• 01-02-2019, 00:31:58
    #10
    haktanbozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim bildiğim kadarıyla da dediğiniz gibi basınç çalışırken mutlaka yükselir. Sonuçta sıcaklık artıyor. Genleşme tankı da belirli bir düzeyde su basıncının dengelenmesini sağlar diye biliyorum. Dediğim gibi usta gelecek ama önce ön bilgi olsun diye danışmak istedim.
    Valla o ustalar var ya o ustalar.... Herşey onların yüzünden zaten de, umarım sadece bakım ücreti alır.
    Şu arızalı, bu arızalı, şu değişmeli, bu değişmeli vs demeyin sakın.. Hele ki genleşme tankıdır şu bozuktur gibime geldi falan hiç demeyin....
    100 ustadan 90'ı malesef taklacı... O kadar diyeyim... Bakalım, gelişmeleri yazarsanız takipteyiz.
  • 01-02-2019, 00:40:54
    #11
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla o ustalar var ya o ustalar.... Herşey onların yüzünden zaten de, umarım sadece bakım ücreti alır.
    Şu arızalı, bu arızalı, şu değişmeli, bu değişmeli vs demeyin sakın.. Hele ki genleşme tankıdır şu bozuktur gibime geldi falan hiç demeyin....
    100 ustadan 90'ı malesef taklacı... O kadar diyeyim... Bakalım, gelişmeleri yazarsanız takipteyiz.
    Bakalım hocam dediğiniz gibi ne olacak. Ben de aslında her konuda kendim tamir etme taraftarıyım ama kombi konusunu aşırı bilmiyorum. Dediğiniz gibi çok bir şey demeden sorunu anlatıp yorumunu dinlemek gerekli. Bir şey biliyor mu yoksa para koparma derdinde mi öyle az çok fikir edinebilir.
  • 01-02-2019, 02:10:21
    #12
    (başka bir arıza yoksa) siz kombinin su basıncını 1,5'e ayarlıyorsunuz. daha sonra kombi suyu ısıtınca bu basınç doğal olarak artıyor ve güvenlik amaçlı olarak kombi suyu tahliye etmeye başlıyor. su damlatması - akıtması bu nedenle olur.

    kombi kapalı iken yani peteklerdeki su soğukken olması gereken basınç 1,5 değil 1 in biraz altı olmalı. göz kararı 0,8 - 0,7 gibi falan düşünün...

    bu şekilde ayarladığınız halde akıtmaya devam ediyorsa iyi bir usta çağırın