Hocam benim bildiğim kadarıyla da dediğiniz gibi basınç çalışırken mutlaka yükselir. Sonuçta sıcaklık artıyor. Genleşme tankı da belirli bir düzeyde su basıncının dengelenmesini sağlar diye biliyorum. Dediğim gibi usta gelecek ama önce ön bilgi olsun diye danışmak istedim.
Valla o ustalar var ya o ustalar.... Herşey onların yüzünden zaten de, umarım sadece bakım ücreti alır.
Şu arızalı, bu arızalı, şu değişmeli, bu değişmeli vs demeyin sakın.. Hele ki genleşme tankıdır şu bozuktur gibime geldi falan hiç demeyin....
100 ustadan 90'ı malesef taklacı... O kadar diyeyim...

Bakalım, gelişmeleri yazarsanız takipteyiz.