Valla o ustalar var ya o ustalar.... Herşey onların yüzünden zaten de, umarım sadece bakım ücreti alır.
Şu arızalı, bu arızalı, şu değişmeli, bu değişmeli vs demeyin sakın.. Hele ki genleşme tankıdır şu bozuktur gibime geldi falan hiç demeyin....
100 ustadan 90'ı malesef taklacı... O kadar diyeyim...

Bakalım, gelişmeleri yazarsanız takipteyiz.
Bakalım hocam dediğiniz gibi ne olacak. Ben de aslında her konuda kendim tamir etme taraftarıyım ama kombi konusunu aşırı bilmiyorum. Dediğiniz gibi çok bir şey demeden sorunu anlatıp yorumunu dinlemek gerekli. Bir şey biliyor mu yoksa para koparma derdinde mi öyle az çok fikir edinebilir.