(başka bir arıza yoksa) siz kombinin su basıncını 1,5'e ayarlıyorsunuz. daha sonra kombi suyu ısıtınca bu basınç doğal olarak artıyor ve güvenlik amaçlı olarak kombi suyu tahliye etmeye başlıyor. su damlatması - akıtması bu nedenle olur.
kombi kapalı iken yani peteklerdeki su soğukken olması gereken basınç 1,5 değil 1 in biraz altı olmalı. göz kararı 0,8 - 0,7 gibi falan düşünün...
bu şekilde ayarladığınız halde akıtmaya devam ediyorsa iyi bir usta çağırın