• 29-01-2019, 14:23:38
    #1
    Huawei Mate 20 Lite Kullanan Varmıdır 2600 Civari Sizce Alınırmı
  • 29-01-2019, 14:26:28
    #2
    ben aldım süper telefon kesinlikle alınır
  • 29-01-2019, 14:26:34
    #3
    Kesinlikle evet. Çok kaliteli bir telefon yakın zamanda tutulduğu zaman fiyatları uçacak diye tahmin ediyorum. Telefonun düşüğü eniştemde var canavar telefon.
  • 29-01-2019, 14:26:42
    #4
    hocam alındığında pişman etmeyecek bir cihaz tasarımı sistemi olsun tavsiye edilir ama ne için aldığınıza bağlı günlük kullanımsa tercih edilebilir fotoğraf çekimi felen güzel yani . pişman etmez
  • 29-01-2019, 14:26:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Şahsen İPhone kullanmanızı tavsiye ederim Huawei ye o parayı vermek bence mantıksız geliyor çevremde kullananlar bile ellerinden çıkarıp İPhone geçmek için can atıyor.
  • 29-01-2019, 14:27:31
    #6
    CamarLes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen İPhone kullanmanızı tavsiye ederim Huawei ye o parayı vermek bence mantıksız geliyor çevremde kullananlar bile ellerinden çıkarıp İPhone geçmek için can atıyor.
    hocam bende iphoneden kendimi çıkartmak can atıyorum şahsen böyle bir şarj yiyen telefon yok ne oyun oynayabiliyorsun nede otrup doya doya video izleyebiliyorsun
  • 29-01-2019, 14:29:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    LVEMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende iphoneden kendimi çıkartmak can atıyorum şahsen böyle bir şarj yiyen telefon yok ne oyun oynayabiliyorsun nede otrup doya doya video izleyebiliyorsun
    Orası öyle ama ne bileyim yazılımsal vesaire çok güzel bir telefon benim şarj beni 1 gün götürüyor akşam eve yetişince şarj a takıyorum şahsen de pil ömrüne göre değişiyor
  • 29-01-2019, 14:31:00
    #8
    CamarLes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orası öyle ama ne bileyim yazılımsal vesaire çok güzel bir telefon benim şarj beni 1 gün götürüyor akşam eve yetişince şarj a takıyorum şahsen de pil ömrüne göre değişiyor
    harbi yazımsal konudan en tatlı telefon hatta iphone alan kurtulması zor oluyor anca üst modele geçebiliyor ama şarj problemı çok androidde istediğin uygulamayı arka planda çalışmasını kapatabilirsin iphoone de yok geliştirilmesi lazım azıcık daha
  • 29-01-2019, 14:33:56
    #9
    kamera ve video olarak problem yaşayan varmıdır ek olarak internet ile vatan vb firmalar arasında 400 500 tl fark ediyor sizce nerden alınmalı