hocam bende iphoneden kendimi çıkartmak can atıyorum şahsen

böyle bir şarj yiyen telefon yok ne oyun oynayabiliyorsun nede otrup doya doya video izleyebiliyorsun
Orası öyle ama ne bileyim yazılımsal vesaire çok güzel bir telefon benim şarj beni 1 gün götürüyor akşam eve yetişince şarj a takıyorum şahsen de pil ömrüne göre değişiyor