CamarLes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen İPhone kullanmanızı tavsiye ederim Huawei ye o parayı vermek bence mantıksız geliyor çevremde kullananlar bile ellerinden çıkarıp İPhone geçmek için can atıyor.
hocam bende iphoneden kendimi çıkartmak can atıyorum şahsen böyle bir şarj yiyen telefon yok ne oyun oynayabiliyorsun nede otrup doya doya video izleyebiliyorsun