Orası öyle ama ne bileyim yazılımsal vesaire çok güzel bir telefon benim şarj beni 1 gün götürüyor akşam eve yetişince şarj a takıyorum şahsen de pil ömrüne göre değişiyor
harbi yazımsal konudan en tatlı telefon hatta iphone alan kurtulması zor oluyor anca üst modele geçebiliyor ama şarj problemı çok androidde istediğin uygulamayı arka planda çalışmasını kapatabilirsin iphoone de yok geliştirilmesi lazım azıcık daha