Merhaba arkadaşlar,
Bu haftasonu bedelli askerlik için sökeye gideceğim ancak internette askeriyeyi bulamadım konum olarak. Yaşayanları bilir sanırım;
11. komando tugayı komutan yardımcılığı kısmı ne tarafta kalıyor ?
Şimdiden teşekkürler.
Sökede yaşayan / bilen var mı ?
6
●233
- 23-01-2019, 11:48:31merhaba. sökeliyim. otobüsle gelince garajda ineceksin. garajın arka kısmında sor birilerine minibüs durağı nerde diye gösterirler (öyle üstü kapalı oturaklı durak filan arama yok çünkü) 1 ve 4 numaralı minibüsler gidiyor. binmeden önce sorarsın yine hangi yöne gittiğini. sıkıntı yaşayacak olursan beni arayabilirsin. özelden tel verebilirim.
- 23-01-2019, 12:03:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Savuca'nın girişinde değil mi hocam askeriye?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sökeliyim bu arada bende. Uzun zamandır İstanbul'da yaşıyorum.
Sevgiler
- 23-01-2019, 12:03:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam ben aydın merkezde yaşıyorum. Sökeyi zerre kadar bilmiyorum ama buluruz bir şekilde.VoyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özelden numaranı atarsan gelir karşılarım seni garajda. Beraber arar buluruz
Hatta aydın merkezden geçiyorsa otogarda inersen arabamla gideriz, biraz da muhabbet ederiz yolda... - 23-01-2019, 12:05:19evet kardeşim savucanin yaninda.. Doğru biliyosun..msil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2019, 13:53:50eyvallah beyler çok sağolun burdan gerisini hallederim sanırım

eyvallah hocam, teklifin için sağolasın. büyük ihtimalle ben de araçla geçeceğim askerliğe o yüzden teşekkür ederim ayrıcaYorumTakip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
