• 23-01-2019, 11:42:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bu haftasonu bedelli askerlik için sökeye gideceğim ancak internette askeriyeyi bulamadım konum olarak. Yaşayanları bilir sanırım;

    11. komando tugayı komutan yardımcılığı kısmı ne tarafta kalıyor ?

    Şimdiden teşekkürler.
  • 23-01-2019, 11:43:49
    #2
    Söke garajında inersin usta, oradan dolmuşlar hareket ediyor. ineceğin yeri söylersin zaten yol üstü bir yer. meydanın biraz ilerisinde. yeni taşındım Didim e o yüzden detaylı tarif edemiyorum.
    herhangi birşey lazım olursa söyle yardımcı olabilirsem yardımcı olurum.
  • 23-01-2019, 11:48:31
    #3
    merhaba. sökeliyim. otobüsle gelince garajda ineceksin. garajın arka kısmında sor birilerine minibüs durağı nerde diye gösterirler (öyle üstü kapalı oturaklı durak filan arama yok çünkü) 1 ve 4 numaralı minibüsler gidiyor. binmeden önce sorarsın yine hangi yöne gittiğini. sıkıntı yaşayacak olursan beni arayabilirsin. özelden tel verebilirim.
    • VoyL
    VoyL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-01-2019, 12:03:14
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba. sökeliyim. otobüsle gelince garajda ineceksin. garajın arka kısmında sor birilerine minibüs durağı nerde diye gösterirler (öyle üstü kapalı oturaklı durak filan arama yok çünkü) 1 ve 4 numaralı minibüsler gidiyor. binmeden önce sorarsın yine hangi yöne gittiğini. sıkıntı yaşayacak olursan beni arayabilirsin. özelden tel verebilirim.
    Savuca'nın girişinde değil mi hocam askeriye?
    Sökeliyim bu arada bende. Uzun zamandır İstanbul'da yaşıyorum.
    Sevgiler
  • 23-01-2019, 12:03:23
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    VoyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Bu haftasonu bedelli askerlik için sökeye gideceğim ancak internette askeriyeyi bulamadım konum olarak. Yaşayanları bilir sanırım;

    11. komando tugayı komutan yardımcılığı kısmı ne tarafta kalıyor ?

    Şimdiden teşekkürler.
    Hocam ben aydın merkezde yaşıyorum. Sökeyi zerre kadar bilmiyorum ama buluruz bir şekilde.
    Özelden numaranı atarsan gelir karşılarım seni garajda. Beraber arar buluruz
    Hatta aydın merkezden geçiyorsa otogarda inersen arabamla gideriz, biraz da muhabbet ederiz yolda...
  • 23-01-2019, 12:05:19
    #6
    msil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    savuca'nın girişinde değil mi hocam askeriye?
    Sökeliyim bu arada bende. Uzun zamandır istanbul'da yaşıyorum.
    Sevgiler
    evet kardeşim savucanin yaninda.. Doğru biliyosun..
    • MSIL
    MSIL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-01-2019, 13:53:50
    #7
    eyvallah beyler çok sağolun burdan gerisini hallederim sanırım

    YorumTakip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben aydın merkezde yaşıyorum. Sökeyi zerre kadar bilmiyorum ama buluruz bir şekilde.
    Özelden numaranı atarsan gelir karşılarım seni garajda. Beraber arar buluruz
    Hatta aydın merkezden geçiyorsa otogarda inersen arabamla gideriz, biraz da muhabbet ederiz yolda...
    eyvallah hocam, teklifin için sağolasın. büyük ihtimalle ben de araçla geçeceğim askerliğe o yüzden teşekkür ederim ayrıca