merhaba. sökeliyim. otobüsle gelince garajda ineceksin. garajın arka kısmında sor birilerine minibüs durağı nerde diye gösterirler (öyle üstü kapalı oturaklı durak filan arama yok çünkü) 1 ve 4 numaralı minibüsler gidiyor. binmeden önce sorarsın yine hangi yöne gittiğini. sıkıntı yaşayacak olursan beni arayabilirsin. özelden tel verebilirim.
Savuca'nın girişinde değil mi hocam askeriye?
Sökeliyim bu arada bende. Uzun zamandır İstanbul'da yaşıyorum.
Sevgiler