msil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
savuca'nın girişinde değil mi hocam askeriye?
Sökeliyim bu arada bende. Uzun zamandır istanbul'da yaşıyorum.
Sevgiler
evet kardeşim savucanin yaninda.. Doğru biliyosun..