merhaba. sökeliyim. otobüsle gelince garajda ineceksin. garajın arka kısmında sor birilerine minibüs durağı nerde diye gösterirler (öyle üstü kapalı oturaklı durak filan arama yok çünkü) 1 ve 4 numaralı minibüsler gidiyor. binmeden önce sorarsın yine hangi yöne gittiğini. sıkıntı yaşayacak olursan beni arayabilirsin. özelden tel verebilirim.