Kdrncr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bazı Özel Aile Konuları
26
●1.463
- 14-01-2019, 01:05:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Dua edin amcanız size dava açmasın istemiyorsa alamazsınız çocuğu nufüsünuza. Adam kaçırmaktan dava açabilir amcanız ters bir durum var ise.
- 14-01-2019, 01:10:29Hocam eşinin durumunu ve düşüncesini de yazar mısınız ? Olaylara nasıl bakıyor amcanızın eşi?VatanWebTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer taraftan burada en önemli şey kesinlikle çocuğun psikolojisi. O günahsız bir yavru. Hiçbir şeyden haberi yok. Aileler anne babalar üzülebilir ama bu süreç baştan sonra çocuğun psikolojisinin en az etkileneceği şekilde ilerlemelidir. Bu konuda hiç kimse bencillik yapmamalı. Çocuk bu gerçekle elbet yüzleşecek. Velayet normal yollardan alınamaz. Dahası mahkeme boyutu olsa çocuk gerçekleri çok farklı şekilde öğrenecek. Ağır bir etki bırakacak üzerinde. Amcanızla iyi geçinin o evlat için. Olduğunca her şeyi en sessiz ve karşılıklı anlayışlar içinde çözmeye çalışın. Aksi halde çocuk çok ciddi travma yaşayacaktır.
Çocuğa amcanız ya da siz bu gerçeği ne zaman anlatmayı düşünüyorsunuz ? - 14-01-2019, 01:28:38Hocam şimdi şöyle annesi ve babası olarak benim anne ve babamı biliyor ama öz anne ve babasınıda biliyor ama yaşından dolayı durumun farkında değil. Biz sadece okul ve hastane açısından düşünüyoruz. Amcamın sigortası yok yeşil kartı var. Ancak yeşil kart çocuklarda geçersiz kalıyor hastanede ilaç alırken vs. Yeşil karttan düşürtmek istediğinde ise tüm çocuklarını düşürmesi gerekiyor ve buda mümkün olmuyor. Biz bunlara çözüm arıyoruz.Kdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2019, 01:49:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.18 yaşına kadar devlet tarafından sigortası oluyor ...VatanWebTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2019, 02:00:07Çocuklar 18 yaşına kadar ücretsiz faydalanıyor herhalde anne ve babanın bağkur veya sigortası yoksaVatanWebTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarı ile amcanızın durumu iyi değil siz iyilik yapmışsınız çocuğun tedavilerini yaptırmışsınız. Bu iyiliğinize karşılık çocuğu nufusunuza almak yanlış bana göre diğer arkadaşlarında dediği gibi vekaletini alabilirsin
Kendinizi birde amcanızın yerine koyun - 31-08-2019, 22:30:41Hocam bildiğim kadarı ile önce vesayet davası açılıyor. Kazanılırsa nüfusa geçirmek için tekrar bir dava açılıyor. Aile istemediği için. Ama amcanın maddi durumu iyiyse ve medeni durumu evli ise muhtemelen davayı kaybedersiniz.
Maddi durumu iyi değil ve evli de değilse zaten vasi olarak devlet sizi atayabilir.