Hocam şimdi şöyle annesi ve babası olarak benim anne ve babamı biliyor ama öz anne ve babasınıda biliyor ama yaşından dolayı durumun farkında değil. Biz sadece okul ve hastane açısından düşünüyoruz. Amcamın sigortası yok yeşil kartı var. Ancak yeşil kart çocuklarda geçersiz kalıyor hastanede ilaç alırken vs. Yeşil karttan düşürtmek istediğinde ise tüm çocuklarını düşürmesi gerekiyor ve buda mümkün olmuyor. Biz bunlara çözüm arıyoruz.
Çocuklar 18 yaşına kadar ücretsiz faydalanıyor herhalde anne ve babanın bağkur veya sigortası yoksa
Anladığım kadarı ile amcanızın durumu iyi değil siz iyilik yapmışsınız çocuğun tedavilerini yaptırmışsınız. Bu iyiliğinize karşılık çocuğu nufusunuza almak yanlış bana göre diğer arkadaşlarında dediği gibi vekaletini alabilirsin
Kendinizi birde amcanızın yerine koyun