Hocam bildiğim kadarı ile önce vesayet davası açılıyor. Kazanılırsa nüfusa geçirmek için tekrar bir dava açılıyor. Aile istemediği için. Ama amcanın maddi durumu iyiyse ve medeni durumu evli ise muhtemelen davayı kaybedersiniz.
Maddi durumu iyi değil ve evli de değilse zaten vasi olarak devlet sizi atayabilir.