Kdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eşinin durumunu ve düşüncesini de yazar mısınız ? Olaylara nasıl bakıyor amcanızın eşi?

Diğer taraftan burada en önemli şey kesinlikle çocuğun psikolojisi. O günahsız bir yavru. Hiçbir şeyden haberi yok. Aileler anne babalar üzülebilir ama bu süreç baştan sonra çocuğun psikolojisinin en az etkileneceği şekilde ilerlemelidir. Bu konuda hiç kimse bencillik yapmamalı. Çocuk bu gerçekle elbet yüzleşecek. Velayet normal yollardan alınamaz. Dahası mahkeme boyutu olsa çocuk gerçekleri çok farklı şekilde öğrenecek. Ağır bir etki bırakacak üzerinde. Amcanızla iyi geçinin o evlat için. Olduğunca her şeyi en sessiz ve karşılıklı anlayışlar içinde çözmeye çalışın. Aksi halde çocuk çok ciddi travma yaşayacaktır.

Çocuğa amcanız ya da siz bu gerçeği ne zaman anlatmayı düşünüyorsunuz ?
Hocam şimdi şöyle annesi ve babası olarak benim anne ve babamı biliyor ama öz anne ve babasınıda biliyor ama yaşından dolayı durumun farkında değil. Biz sadece okul ve hastane açısından düşünüyoruz. Amcamın sigortası yok yeşil kartı var. Ancak yeşil kart çocuklarda geçersiz kalıyor hastanede ilaç alırken vs. Yeşil karttan düşürtmek istediğinde ise tüm çocuklarını düşürmesi gerekiyor ve buda mümkün olmuyor. Biz bunlara çözüm arıyoruz.