• 06-01-2019, 00:16:27
    #19
    Ben her 2 pazaryeri ile de çalışıyorum. eğer üretici iseniz kendi ürünüzü bu pazaryerlerinde kolaylıkla satabilirsiniz. Ama al sat yapıyorsanız aldığınız ürünü çok uygun fiyata almanız gerekiyor ki bu pazaryerlerinde satış yapabilesiniz. Kendi e ticaret sitenizden yapabilmeniz için de adwords kullanmanız gerekicek. Bana göre ha komisyon vermişssiniz ha adwords reklam almışssınız aynı şey.
  • 06-01-2019, 00:32:13
    #20
    dadas_abi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben her 2 pazaryeri ile de çalışıyorum. eğer üretici iseniz kendi ürünüzü bu pazaryerlerinde kolaylıkla satabilirsiniz. Ama al sat yapıyorsanız aldığınız ürünü çok uygun fiyata almanız gerekiyor ki bu pazaryerlerinde satış yapabilesiniz. Kendi e ticaret sitenizden yapabilmeniz için de adwords kullanmanız gerekicek. Bana göre ha komisyon vermişssiniz ha adwords reklam almışssınız aynı şey.
    hocam pm attımda çevap verirseniz sevinirim.
  • 06-01-2019, 01:30:05
    #21
    HepsiBurada ve N11 de mağazazalarımız var, farklı sektörlerden bir kaç mağaza.

    Ayrıca 3 tane e-ticaret sitemiz mevcut.

    Pazaryerleri dediğim dediktir, en ufak bir şeyde paranı cart diye keser, alacağı varsa ihtar ile alır, icra takibi başlatır.

    Paran müşteri ürünü teslim aldıktan sonra en az 1 hafta blokeli kalır, hepsiburada da 30-40 gün blokeli kalır.

    %10 ila %25 arasında ürüne göre komisyon ödersin,

    Hepsiburada da reklam verme yoktur, komisyonu yüksektir, bide ödeme süresi yüksek.
    N11 de ise komisyon düşük ama reklam bütçesi ister.

    Kendi siteni açmak ise her gün 300 TL adwords reklam verirsen günde 2 bin liraya yakın ciro yaparsın buda ne kadar tatmin edici olur düşünmek gerekir.

    @dadas_abi; nin de dediği gibi her ikiside aynı.

    Hepsiburada ve N11 de ciron yüksekse

    Ödemeyi her ikisinde de 4 günde alırsın, komisyon da %2-3 ü aşmaz her ikisinde de
  • 06-01-2019, 01:45:07
    #22
    Kısaca, eğer yeterli bütçeniz varsa ve profesyonel bir e-ticaret sitesi kurabileceksiniz kesinlikle site derim. Çünkü bu şekilde güvenilirlik ve imaj daha yüksek olur.
  • 06-01-2019, 01:48:58
    #23
    Ama şimdi şöyle bir şeyde var, herkesin sattığı bir ürünü satacaksanız PAZARYERLERİ nde rekabet edemezsiniz.

    Millet fatura yerine bi a4 e fatura şablonu bastırıyor, mühürsüz faturaymış gibi gönderiyor.

    Orjinal diyip orjinal göndermiyor, bu sefer herkes böyle mi satıyor ? diye bir düşünce yerleşiyor.

    Ama öncelikle pazaryerinde başlayın, bir süre sonra kendi e-ticaret sitenizi kurun benim size önerim. En azından maliyetleri düşük tutun.

    Tabii sektörü bilmek gerek bunları söyleyebilmek için, ben genel olarak söylüyorum.
  • 06-01-2019, 01:55:39
    #24
    hiç birine girişmedim ama pazaryeri ilk olarak seçilebilir cünkü akvaryum kuracağım zaman malzemeler hep farklı dükkanlardaydı bir tanesi vardı her şeyi satan o marka yapmış kendi sitesinide açmıştı,2. bi örnek arkadaşım amazon işini yapacaktı n11e üye olmuş daha 1 hafta falan olmadı bu gün ilk siparişinin ss ini anlattı sıfır reklam ile , şahsen pazaryeri ile başlamak mantıklı olur sonrası duruma bağlı...
    ek olarak kendi siteni açtığında güven çok zor etken olduğunu duymuştum, 1 ay boyunca her gün reklam veren bir arkadaş sıfır sipariş ve 10k zarar ile projeyi bitirdiğini anlatmıştı.n11 de insanar ürünlerin n11e ait olduğunu onların sattığını düşünüyor haliyle güveniyorlar
  • 06-01-2019, 02:17:17
    #25
    bende dediginiz gibi ilk olarak pazaryeri ile başlamayı dusunnuyorum bir isyerimiz var ordaki malzemeleri. Satacağım baktim burdakilere gore uygun satilicak mallar var pazaryeri diyorsunuz yani
  • 06-01-2019, 03:58:26
    #26
    n11, gittigidiyor, hepsiburada gibi pazaryerlerine %15 min komisyon vermek yerine tabi ki kendi siten tabiki. Ama iş öyle olmuyor senin sitene kim neden güvensin sorun burada. n11, gg, hepsiburada gibi pazaryerleri tefeci gibi oldu bende bir satıcı olarak söylüyorum bunu. gittigidiyorda 49 TL ye sattığım ürünü 39 Tl satıyorum satış daha az mesele reklam güç , kandırmaca, şişirilmiş fiyatlardan indirim yapmak bizim insanımız da bunu sevdi...

    Gittigidiyor, n11, hepsiburada siteleri satıcılardan %5-%30 arası komisyon alıyor. meseleyi siz düşünün.

    ww.cokindirimli.com
  • 06-01-2019, 11:27:48
    #27
    mümkünse ikisi birden