n11, gittigidiyor, hepsiburada gibi pazaryerlerine %15 min komisyon vermek yerine tabi ki kendi siten tabiki. Ama iş öyle olmuyor senin sitene kim neden güvensin sorun burada. n11, gg, hepsiburada gibi pazaryerleri tefeci gibi oldu bende bir satıcı olarak söylüyorum bunu. gittigidiyorda 49 TL ye sattığım ürünü 39 Tl satıyorum satış daha az mesele reklam güç , kandırmaca, şişirilmiş fiyatlardan indirim yapmak bizim insanımız da bunu sevdi...
Gittigidiyor, n11, hepsiburada siteleri satıcılardan %5-%30 arası komisyon alıyor. meseleyi siz düşünün.
ww.cokindirimli.com