Ama şimdi şöyle bir şeyde var, herkesin sattığı bir ürünü satacaksanız PAZARYERLERİ nde rekabet edemezsiniz.

Millet fatura yerine bi a4 e fatura şablonu bastırıyor, mühürsüz faturaymış gibi gönderiyor.

Orjinal diyip orjinal göndermiyor, bu sefer herkes böyle mi satıyor ? diye bir düşünce yerleşiyor.

Ama öncelikle pazaryerinde başlayın, bir süre sonra kendi e-ticaret sitenizi kurun benim size önerim. En azından maliyetleri düşük tutun.

Tabii sektörü bilmek gerek bunları söyleyebilmek için, ben genel olarak söylüyorum.