• 05-01-2019, 23:33:17
    #10
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    İyi planlanmış, SEO ile desteklenen e-ticaret projesi tabiki de ...
  • 05-01-2019, 23:35:59
    #11
    Şimdi diyorsunuz ki hem n11 aç hem e-ticaret diyorsunuz lakin n11 ve diğer pazaryerleri çok can sıkıyor diyolar ne bir geri dönüş ne bişeymiş komisyonu var reklam almadığın halde reklam parası kargo ekstırası varmış osu varmış busu varmış lakin e-ticarette nasıl oluyor bilgisi olan varmı bu konuda



    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazaryeri derken ben bildiğimiz pazar sandım... n11 gittigidiyor gibi değil. Ben sizin yerinizde olsam şöyle yaparım:

    E-Ticaret sitesi açarım aynı zamandada n11 ve gittigidiyor gibi yerlerdede hesap açarım. Profil resmi ve duvar kağıdına internet sitesinin ismini yazar ve daha uygun avantajlar için web sayfamızı ziyaret edin derim. n11'deki fiyatınıza göre e-ticaret sitenizdeki fiyatları biraz daha uygun hale getiririm. Böylelikle hem durduk yere ücretsiz reklam sağlarsınız hemde satış yapmış olursunuz. Bu esnada yapmış olduğunuz satışları kargolarken paket içeriğine birde kartvizig tarzı, broşür tarzı birşey koyar yine siteye yönlendirmeye çalışırım. Bir taşla 2 kuş
    sizin dedğinizide düşündüm lakin n11 hele ki gittigidiyor ne ticketlere zamanında çevap nede mağazacılar ilgi gösteriyormuş hem müşteri haklı diyorlarmış + kargoyu müşteri geri yolluyormuş zevki onun kargosunuda sen ödüyormuş baya zırvası varmış
  • 05-01-2019, 23:38:30
    #12
    Ne satacaginizda önemli ama ben size söyle bir tavsiye vereyim. Bir tane opencart ile veritabanı mantığında site yaptırım pazaryeri entegreli . Bu opencart site pazaryerlerine sml ürün versin tüm urun giriş çıkışlarını stok değişimlerini burada yapın. Birtane de adwords ve seo ile üstlere çıkabileceğiniz site yapın burayada opencart ürünlerini xml ile çekim fakat ürün başlık ve açıklamalarını ozgunlestirin. Seo acısından faydası olsun.
  • 05-01-2019, 23:43:05
    #13
    marcareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne satacaginizda önemli ama ben size söyle bir tavsiye vereyim. Bir tane opencart ile veritabanı mantığında site yaptırım pazaryeri entegreli . Bu opencart site pazaryerlerine sml ürün versin tüm urun giriş çıkışlarını stok değişimlerini burada yapın. Birtane de adwords ve seo ile üstlere çıkabileceğiniz site yapın burayada opencart ürünlerini xml ile çekim fakat ürün başlık ve açıklamalarını ozgunlestirin. Seo acısından faydası olsun.
    yani e-ticaret daha mantıklı diyorsunuz lakin ben Nalbur & Yapı Malzemeleri satacağım Musluk v.s



    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazaryerlerinde rekabet çok ucuz satmak gerekiyor aldıkları komisyon can sıkıyor E-ticarette de SEO ile ilk sayfalara gelirsen pahalıda satsan geri dönüşüm alırsın ayrıca komisyon ödemezsin
    n11'de araştırdım baktım bir kaç satacağım mala benım işyerimde onlardan ucuza satacağım mallar var lakin işte komisyon v.s ticketlere hemen çevap vermiyorlarmış çok sıkıntısı varmış anlıyağınız sizin var ise pm atsam bilgi verirmisiniz
  • 05-01-2019, 23:58:39
    #14
    erkan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani e-ticaret daha mantıklı diyorsunuz lakin ben Nalbur & Yapı Malzemeleri satacağım Musluk v.s





    n11'de araştırdım baktım bir kaç satacağım mala benım işyerimde onlardan ucuza satacağım mallar var lakin işte komisyon v.s ticketlere hemen çevap vermiyorlarmış çok sıkıntısı varmış anlıyağınız sizin var ise pm atsam bilgi verirmisiniz
    İstediklerini sor hocam benim hepsinde var mağazam
  • 06-01-2019, 00:02:00
    #15
    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediklerini sor hocam benim hepsinde var mağazam
    pm attım saygılarımla.
  • 06-01-2019, 00:04:42
    #16
    Pazaryeri bazen ciddi anlamda komisyon alıyor özellikle hepsiburada.
  • 06-01-2019, 00:09:17
    #17
    Whistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazaryeri bazen ciddi anlamda komisyon alıyor özellikle hepsiburada.
    n11 de genel olarak %15 alıyor Kar + Kargo + Komisyon Misal mal 80+5 artık 80 liranın komisyonu kaç ise onuda eklenir kardan eksilmez olmaz diye düşünüyorum yalnışım varsa düzeltin
  • 06-01-2019, 00:10:54
    #18
    erkan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    n11 de genel olarak %15 alıyor Kar + Kargo + Komisyon Misal mal 80+5 artık 80 liranın komisyonu kaç ise onuda eklenir kardan eksilmez olmaz diye düşünüyorum yalnışım varsa düzeltin
    n11'i bilmiyorum fakat hepsiburada %20 kesiyordu zamanında şimdi ne kesiyor hiç bilmiyorum.