E-TİCARET mi ? PAZARYERLERİ mi ?
34
●1.348
- 05-01-2019, 23:35:59Şimdi diyorsunuz ki hem n11 aç hem e-ticaret diyorsunuz lakin n11 ve diğer pazaryerleri çok can sıkıyor diyolar ne bir geri dönüş ne bişeymiş komisyonu var reklam almadığın halde reklam parası kargo ekstırası varmış osu varmış busu varmış lakin e-ticarette nasıl oluyor bilgisi olan varmı bu konuda
sizin dedğinizide düşündüm lakin n11 hele ki gittigidiyor ne ticketlere zamanında çevap nede mağazacılar ilgi gösteriyormuş hem müşteri haklı diyorlarmış + kargoyu müşteri geri yolluyormuş zevki onun kargosunuda sen ödüyormuş baya zırvası varmışProfesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-01-2019, 23:38:30Ne satacaginizda önemli ama ben size söyle bir tavsiye vereyim. Bir tane opencart ile veritabanı mantığında site yaptırım pazaryeri entegreli . Bu opencart site pazaryerlerine sml ürün versin tüm urun giriş çıkışlarını stok değişimlerini burada yapın. Birtane de adwords ve seo ile üstlere çıkabileceğiniz site yapın burayada opencart ürünlerini xml ile çekim fakat ürün başlık ve açıklamalarını ozgunlestirin. Seo acısından faydası olsun.
- 05-01-2019, 23:43:05yani e-ticaret daha mantıklı diyorsunuz lakin ben Nalbur & Yapı Malzemeleri satacağım Musluk v.smarcareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
n11'de araştırdım baktım bir kaç satacağım mala benım işyerimde onlardan ucuza satacağım mallar var lakin işte komisyon v.s ticketlere hemen çevap vermiyorlarmış çok sıkıntısı varmış anlıyağınız sizin var ise pm atsam bilgi verirmisinizemrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-01-2019, 23:58:39İstediklerini sor hocam benim hepsinde var mağazamerkan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2019, 00:02:00pm attım saygılarımla.emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2019, 00:09:17n11 de genel olarak %15 alıyor Kar + Kargo + Komisyon Misal mal 80+5 artık 80 liranın komisyonu kaç ise onuda eklenir kardan eksilmez olmaz diye düşünüyorum yalnışım varsa düzeltinWhistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2019, 00:10:54n11'i bilmiyorum fakat hepsiburada %20 kesiyordu zamanında şimdi ne kesiyor hiç bilmiyorum.erkan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle