Konu
E-TİCARET mi ? PAZARYERLERİ mi ?
06-01-2019, 00:09:17
#17
erkan34
Whistleblower adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pazaryeri bazen ciddi anlamda komisyon alıyor özellikle hepsiburada.
n11 de genel olarak %15 alıyor Kar + Kargo + Komisyon Misal mal 80+5 artık 80 liranın komisyonu kaç ise onuda eklenir kardan eksilmez olmaz diye düşünüyorum yalnışım varsa düzeltin