Şimdi diyorsunuz ki hem n11 aç hem e-ticaret diyorsunuz lakin n11 ve diğer pazaryerleri çok can sıkıyor diyolar ne bir geri dönüş ne bişeymiş komisyonu var reklam almadığın halde reklam parası kargo ekstırası varmış osu varmış busu varmış lakin e-ticarette nasıl oluyor bilgisi olan varmı bu konuda



Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazaryeri derken ben bildiğimiz pazar sandım... n11 gittigidiyor gibi değil. Ben sizin yerinizde olsam şöyle yaparım:

E-Ticaret sitesi açarım aynı zamandada n11 ve gittigidiyor gibi yerlerdede hesap açarım. Profil resmi ve duvar kağıdına internet sitesinin ismini yazar ve daha uygun avantajlar için web sayfamızı ziyaret edin derim. n11'deki fiyatınıza göre e-ticaret sitenizdeki fiyatları biraz daha uygun hale getiririm. Böylelikle hem durduk yere ücretsiz reklam sağlarsınız hemde satış yapmış olursunuz. Bu esnada yapmış olduğunuz satışları kargolarken paket içeriğine birde kartvizig tarzı, broşür tarzı birşey koyar yine siteye yönlendirmeye çalışırım. Bir taşla 2 kuş
sizin dedğinizide düşündüm lakin n11 hele ki gittigidiyor ne ticketlere zamanında çevap nede mağazacılar ilgi gösteriyormuş hem müşteri haklı diyorlarmış + kargoyu müşteri geri yolluyormuş zevki onun kargosunuda sen ödüyormuş baya zırvası varmış