• 12-12-2018, 18:13:00
    #1
    Elimde 4 tane hisseli tapu var. Kok tapu sahibi vefat edimce tapular bolunmus ve cocuklar tapulari satiyor. 4 tanesini aldim ama tarlalar cok buyuk.
    biri 40 donum
    biri 235 donum

    En az 50 ortak var.

    Kendime ait olan yeri bolecegim ama suha önalim olayı varmiş.
    Bu risklerden nasil korunabilirim ?
  • 12-12-2018, 18:14:23
    #2
    bütün ortakların ortak kararı almadan bölme işlemine izin verileceğini düşünmüyorum hocam , en azından öyle duymuştum.
  • 12-12-2018, 18:20:31
    #3
    Aynı şeyi yaşadık harita mühendisi birini bul kadastroda bazı işlemleri var harita mühendisi kanadıyla hallettik biz bölünüyor yani hisseli tapular 1500 m2 üstü
    • androidoyuncusu
    androidoyuncusu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-12-2018, 18:24:04
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyi yaşadık harita mühendisi birini bul kadastroda bazı işlemleri var harita mühendisi kanadıyla hallettik biz bölünüyor yani hisseli tapular 1500 m2 üstü
    kök tapudan mi ayrilip tek tapu oluyor yoksa yer olarak mi bolunuyor ?
  • 12-12-2018, 18:52:07
    #5
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kök tapudan mi ayrilip tek tapu oluyor yoksa yer olarak mi bolunuyor ?
    ayrılıyor kardeş biz ayrı aldık tapumuzu hissecilere sordu imzasını aldı tek tek haritacı bu belirtilen alan bu adamınmı diye sonrası kadastronun işi



    (Herşeyin bi yolu vardır usta yeterki istekli olsunlar &#128578
    • androidoyuncusu
    androidoyuncusu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-12-2018, 18:53:55
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayrılıyor kardeş biz ayrı aldık tapumuzu hissecilere sordu imzasını aldı tek tek haritacı bu belirtilen alan bu adamınmı diye sonrası kadastronun işi




    (Herşeyin bi yolu vardır usta yeterki istekli olsunlar &#128578
    Peki hissecilerin imzası şart mı hocam. Bir kök tapuda 2 dönüm yer var ama 60 hissedar var
  • 12-12-2018, 19:04:34
    #7
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hissecilerin imzası şart mı hocam. Bir kök tapuda 2 dönüm yer var ama 60 hissedar var
    usta o kısmın senin olduğunu ispatlaman gerek 10 dönümde 1 dönüm hissen var ama nerede üstmü altmı ortamı neresi yani bunu kadastrodan ispatlayıp parselizasyonla ayırtman gerek
    şimdi sen gidersin yok derler felan filan derler ama diyeyim bizede dediler zamanında yok diye bişey yok haberin olsun.
    • androidoyuncusu
    androidoyuncusu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.