androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hissecilerin imzası şart mı hocam. Bir kök tapuda 2 dönüm yer var ama 60 hissedar var
usta o kısmın senin olduğunu ispatlaman gerek 10 dönümde 1 dönüm hissen var ama nerede üstmü altmı ortamı neresi yani bunu kadastrodan ispatlayıp parselizasyonla ayırtman gerek
şimdi sen gidersin yok derler felan filan derler ama diyeyim bizede dediler zamanında yok diye bişey yok haberin olsun.