androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kök tapudan mi ayrilip tek tapu oluyor yoksa yer olarak mi bolunuyor ?
ayrılıyor kardeş biz ayrı aldık tapumuzu hissecilere sordu imzasını aldı tek tek haritacı bu belirtilen alan bu adamınmı diye sonrası kadastronun işi



(Herşeyin bi yolu vardır usta yeterki istekli olsunlar &#128578