Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrılıyor kardeş biz ayrı aldık tapumuzu hissecilere sordu imzasını aldı tek tek haritacı bu belirtilen alan bu adamınmı diye sonrası kadastronun işi




(Herşeyin bi yolu vardır usta yeterki istekli olsunlar &#128578
Peki hissecilerin imzası şart mı hocam. Bir kök tapuda 2 dönüm yer var ama 60 hissedar var