ayrılıyor kardeş biz ayrı aldık tapumuzu hissecilere sordu imzasını aldı tek tek haritacı bu belirtilen alan bu adamınmı diye sonrası kadastronun işi
(Herşeyin bi yolu vardır usta yeterki istekli olsunlar 🙂
Peki hissecilerin imzası şart mı hocam. Bir kök tapuda 2 dönüm yer var ama 60 hissedar var