• 01-12-2018, 23:29:51
    #1
    igtr.net
    merhaba arkadaşlar sorum tam olarak şu örnek ben sms paketi yapacam. ve sms paketinde diyelim ki 5 bin sms olsun. ben bilgisayar üzerinde bu 5 bin sms yi elimde olan telefon datasına nasıl gönderirim? internette bir çok program mevcut sizce bunlar işe yarayan var mı ?
  • 01-12-2018, 23:31:09
    #2
    sim kart modeme takarak yapabilirsin ancak sms datasındaki kişilerin izni yoksa büyük cezaları var bu işin. özellikle reklam amaçlı kullanılacaksa.
  • 01-12-2018, 23:32:33
    #3
    toplu sms için bir şirketin olmalı şirketin btk'dan izni olması gerekli. onun dışında toplu sms yasa dışı sayılıyor artık. sms leri göndermeden bunu dikkate al.
  • 01-12-2018, 23:32:52
    #4
    igtr.net
    nanoeray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sim kart modeme takarak yapabilirsin ancak sms datasındaki kişilerin izni yoksa büyük cezaları var bu işin. özellikle reklam amaçlı kullanılacaksa.
    hocam modemin sım kart özelliği yokki? örneğin telefonu usb ila bağlayıp programa bağlayıp gönderim yapılamaz mı?



    mmtcpr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toplu sms için bir şirketin olmalı şirketin btk'dan izni olması gerekli. onun dışında toplu sms yasa dışı sayılıyor artık. sms leri göndermeden bunu dikkate al.
    yasal olmadığını biliyorum ben sadece programını arıyorum 😊 programı bulursam yeterdir 😊
  • 01-12-2018, 23:36:08
    #5
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam modemin sım kart özelliği yokki? örneğin telefonu usb ila bağlayıp programa bağlayıp gönderim yapılamaz mı?





    yasal olmadığını biliyorum ben sadece programını arıyorum 😊 programı bulursam yeterdir 😊
    program tek başına yeterli gelmeyecek bence çünkü o sim kartı takabileceğin modül olmalı
    ayrıca cep operatörleri belli bir mesaj sayısından sonra bloke uyguluyor bilgin olsun örneğin 200 sms'ten sonrası gönderilmiyor.
  • 01-12-2018, 23:37:37
    #6
    igtr.net
    mmtcpr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    program tek başına yeterli gelmeyecek bence çünkü o sim kartı takabileceğin modül olmalı
    hocam mesela usb ile programa bağlanıp gönderme gibi bir şey yok mu?
  • 01-12-2018, 23:38:04
    #7
    Nokia ve bazı Samsung telefonların programlarında bu özellik vardı eskiden. iPhone ise biraz zor.
  • 01-12-2018, 23:40:08
    #8
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mesela usb ile programa bağlanıp gönderme gibi bir şey yok mu?
    malesef *** türünde bir modil var onun için adını tam hatırlamıyorum. ayrıca üstte belirttiğim gibi cep operatörleri belli bir mesaj sayısından sonra bloke uyguluyor bilgin olsun örneğin 200 sms'ten sonrası gönderilmiyor.
  • 01-12-2018, 23:40:13
    #9
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam modemin sım kart özelliği yokki? örneğin telefonu usb ila bağlayıp programa bağlayıp gönderim yapılamaz mı?





    yasal olmadığını biliyorum ben sadece programını arıyorum 😊 programı bulursam yeterdir 😊
    hayır bende huawei nin bir modemi mevcut sim kart takılıp sms gönderme ve alma yapılabiliyor çok basit bir işlem sadece araştırmanız yeterli bu iş için cihazlar mevcut.