hocam mesela usb ile programa bağlanıp gönderme gibi bir şey yok mu?
malesef *** türünde bir modil var onun için adını tam hatırlamıyorum. ayrıca üstte belirttiğim gibi cep operatörleri belli bir mesaj sayısından sonra bloke uyguluyor bilgin olsun örneğin 200 sms'ten sonrası gönderilmiyor.