mmtcpr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
program tek başına yeterli gelmeyecek bence çünkü o sim kartı takabileceğin modül olmalı
hocam mesela usb ile programa bağlanıp gönderme gibi bir şey yok mu?