hocam modemin sım kart özelliği yokki? örneğin telefonu usb ila bağlayıp programa bağlayıp gönderim yapılamaz mı?
yasal olmadığını biliyorum ben sadece programını arıyorum 😊 programı bulursam yeterdir 😊
program tek başına yeterli gelmeyecek bence çünkü o sim kartı takabileceğin modül olmalı

ayrıca cep operatörleri belli bir mesaj sayısından sonra bloke uyguluyor bilgin olsun örneğin 200 sms'ten sonrası gönderilmiyor.