Odessa Uçmak İsitiyorum
18
●659
- 01-12-2018, 10:49:37Aynen hocam Türklerin pek sevilmediği ama yinede vizesiz giriş hakkı olan bir ülkeden bahsediyoruz. Amacım selfi çekmek belki şehir merkezinde yürümek Samsuna Odessa bakmak gerçi oradan göremem galibaMortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önümüzde Kırım var. Olsun Karadeniz karşı kıyısı sonuçta. Gittin mi gittim. A rafet Ukraynaya gitmiş
desinler diye belki
Ukrayna'nın doğu bölgesinde ayrılıkçı Ruslarla sorun var. Olağanüstü hal ilan edildi. Rusları komple kapattılar. google translate kullansam sorun olur mu. Benim için uçaktan inince toplu taşıma nasıl binerim o durum söz konusu. Bende derim günü birlik Ukrayna merak ettim ve geldim efendim derim. Akşam gideceğim derim. Ya aynı durum gürcistanda var. Geçende youtube bir haber yakaladım. Bu sarpi'de hemen kilise var yanına bizim Türk iş adamı kumarhane açmışlar halk galyana gelmiş. Sınırda ki kiliseyi bilen bilir. Eski bir yapı. Türklerden nefret etmelerini anlayabiliyorum.Boggie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Antalya'da şok yaşadım. Bizim buralarda sokaklarda göremezsiniz. Muratpaşa yürüyorum sol kısımda iki mini etekli bayanve çizme giymişler. Ben abaza değilim. Ancak Samsun'da bu yok. Var ama eğlence mekanlarında. Ama burası alalade sokak yani. Kadıköyde keza vapurda süper minili bayanlar tanrım dedim harbi yokluktan varlığa gelmişim dedim.tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanımada o kırgız güzel oturunca hepten dibim düştü.
İşte o an bekar olmayı çok düşledim. Antalya sonuçta sıcak memleket. Burada kaç gündür sürekli yağmur yağıyor. Orada yağıyor ama güneş açıyor sonra bir daha ama güzel.
- 01-12-2018, 11:09:13Bu soğuk havalar da evden dışarı çıkasım gelmiyor hocam sen nasıl geziyorsun
- 01-12-2018, 11:11:48Sağolun hocam ben o zaman bu toplu taşımayı araştırayım youtube bir kaç youtuber var onlar kesin bilir. Keşke savaş olmasaydı.kıyıdan gidebilseydim motor ile ama savaş var sıkıntılı oralar. Anladım ki Ukraynalılar Türk erkeklerine karşı sevgisiz. Çünkü hava limanında Ukraynalı bayanla konuşurken translate sıra bekliyorduk dedim neden biz Türk erkeklerini sevmiyor Ukrayna insanı kadın direkt kızlarımızdan dolayı bizim abilerimiz amcalarımız bayi toplantısı diye ukrayna sefer yapınca insanlar bıkmış ne kadar da cinsellik serbest olsada sonuçta kadınlarını fuhuşta kullanıyorsun. Sonra ben kadına ben evliyim dedim. O da bana yüzüğün nerede. Anladım ki yüzükte önemli bir yüzük takıp gidecem.Seolistan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durum Gürcistan öyle kadınlara karşı biraz saygısızlık etmişiz tarihten gelen bir düşmanlığın üstüne o ülkelerde yaptıklarımız bizleri geri plana itmiş. Kim olsa aynısını yapar. Sen Kilisenin yanına kumarhane açarsan adam düşman olur sonra gelir rafeti ahmeti bulur
Doğru söylüyorsun hocam. Ben tuaf geziyorum. Yazın sıcağında zor olur. Kışın daha zevkli bence. Şimdi yeni kimlğim de geldi. Tiflis gidebilirim. Yazın daha pahallı oluyor her şey.Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cüneyt özdemir özendim galiba ama gezen var bayağı Ukrayna gidince hayatımın kadınına aşık olabilir yerleşebilirim imam nikahı geçerli mi ?
adsense paralarını ezecek yer yok samsunda bekarda değiliz şansımızı kaybettik anlaşılan arkadaşalar
- 01-12-2018, 13:26:17Sağolun hocam toplu taşıma düşünüyorum. Acaba Ukraynada ki hava limanlarıda bizim ülkemizde ki gibi kuş uçmaz kervan geçmez yerlere mi yapılmıştır. bAKIP GÖRECEĞİZ.MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bİR AY İÇERİSİNDE YILLIK İZİN VAR 9 gün galiba onu alabilirsem eğer gideceğim bir vlog yapacağımUbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-12-2018, 17:29:21Ukranya mecbur türkiye vize uygulamamak için ülke fakirlikten ölüyor mecbur turist sayesinde geçiniyorlar
- 01-12-2018, 21:21:00Haklısın üstadım. Grinla baktımda bizim paramızdan biraz yüksek galibaMortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ukrayna youtuberlerini izlerken airbnb keşif yaptım. Aynı gün dönmek yerine ertesi gün dönebilirim mesela. Ancak hala toplu taşıma sistemini çözemedim. Uçaktan inince kaç numara otobüse bineceğimi bilmiyorum.
Uber falanda varmış diyorlar ama ben hiç uber kullanmadım.
demin odessa baktımda hava sıcaklığına - 9 derece donuyor resmen odessa rusya işgal etmeden ukraynayı ziyaret etmek isterim bakalım göreceğiz
önümüzde Kırım var. Olsun Karadeniz karşı kıyısı sonuçta. Gittin mi gittim. A rafet Ukraynaya gitmiş