• 18-11-2018, 09:42:08
    #10
    Dijital Pazarlama Ajansı
    hocam git altın alıp bozdur
  • 18-11-2018, 09:53:01
    #11
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam git altın alıp bozdur
    herkede çok teşekkürler . @Kef; arkadaşımız yardimci oldular
  • 18-11-2018, 09:59:13
    #12
    Allah böyle bir kolaylaştırıcı imkan sunmuş yeryüzünde iyi kötü bir sistem kurulmuş, hitap şekli belki güzel değil fakat arkadaşın dediği gibi kullanın.
    Ben kredi kartı kullanmıyorum kullanmadım Allah kolaylık ferahlık versin hepimize, fakat bildiğim kadarı ile kredi kartı harcamalarınız dolayısı ile ödeme zamanı geldiğinde harcamalarınıza yansıtılan ek bir ücret oluyor.
    Yazdığınız hadis ve rivayetlerin yorumlamanıza hitaben yanlış faiz bakış açınıza göre siz de faiz veren olmuş oluyorsunuz.
    Biraz bakış açımızı genişletmemiz lazım, tefeciye faiz vermiyoruz yerel ve yasal bir kuruluşa işlem ücreti veriyoruz. Bu kolaylığı sağlayan da Allah olsa gerek.
    Kullanıcı adınıza bakarak müslüman biri olduğunuzu düşünüyorum dini vecibelerinizin ne kadarını yerine getirdiğini ancak Allah bilebilir bunlara uymaya gayret gösterme çabasında iseniz güzel, fakat gırgıra vurmak isteyip öyle bir yorum yaptıysanız durum kötü
  • 18-11-2018, 10:02:07
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah böyle bir kolaylaştırıcı imkan sunmuş yeryüzünde iyi kötü bir sistem kurulmuş, hitap şekli belki güzel değil fakat arkadaşın dediği gibi kullanın.
    Ben kredi kartı kullanmıyorum kullanmadım Allah kolaylık ferahlık versin hepimize, fakat bildiğim kadarı ile kredi kartı harcamalarınız dolayısı ile ödeme zamanı geldiğinde harcamalarınıza yansıtılan ek bir ücret oluyor.
    Yazdığınız hadis ve rivayetlerin yorumlamanıza hitaben yanlış faiz bakış açınıza göre siz de faiz veren olmuş oluyorsunuz.
    Biraz bakış açımızı genişletmemiz lazım, tefeciye faiz vermiyoruz yerel ve yasal bir kuruluşa işlem ücreti veriyoruz. Bu kolaylığı sağlayan da Allah olsa gerek.
    Kullanıcı adınıza bakarak müslüman biri olduğunuzu düşünüyorum dini vecibelerinizin ne kadarını yerine getirdiğini ancak Allah bilebilir bunlara uymaya gayret gösterme çabasında iseniz güzel, fakat gırgıra vurmak isteyip öyle bir yorum yaptıysanız durum kötü
    hocam kredi kartini kullanip atmden para cekmezsen faiz islemiyor . alışverişlerde kredi karti limitini kullanabilirsin faiz işlemez ama ekstre , yani son odeme tarihini gecirirsen o gunden itibaren geciktirdiğin gunlere faiz isler.
  • 18-11-2018, 10:03:21
    #14
    tabi zorunda kalınca kullanmak gerek ama dediğim gibi kolaylıkları geri çevirmeyin
    • Hafizyazar
    Hafizyazar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-11-2018, 10:05:49
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi zorunda kalınca kullanmak gerek ama dediğim gibi kolaylıkları geri çevirmeyin
    son care kredi kartı olduğu için kullanıyorum hocam . kimsenin kimseye inanci kalmamis. akrabayi , eşi dostu ariyorsun borc almak icin , kurus alamiyorsun.
    https://sorularlaislamiyet.com/kayna...inin-gecikmesi
  • 18-11-2018, 10:16:18
    #16
    hocam attığınız siteden bende çok şey okuyorum seviyorum hatta çok doğru kaynaklar gösteriyorlar fakat dediğim gibi bakış açımızı genişletmek gerek, eğer ki ben birisine borç verdiğim paradan fazlasını alırsam faizdir.
    bu tarz yasal kuruluşların kendi bünyesinde bir para döndürmesi gerek, verdiği paradan fazlasını almasa o kuruluşun o parayı vermesinin bir anlamı kalmaz. adamların kirası elektriği suyu var insanlar için böyle bir kolaylık sunulmuş
    hayrına yapmıyorlar sonuçta bu işi kabul etmek gerek. bakış açısına gelecek olursak her kafadan farklı ses çıkar fakat doğru tekdir. bu tarz yorumlamaların detaylarına boğulan ve doğru yorumlayacağım diye kendince gerçekten yanlış ve aksi yorumlayan ve halka bu yorumlarını açıklayıp insanlarında aklını karıştıran tonla din adamı vardır. dinimiz kolaylık dinidir. kendi hissiyatım bu yöndedir, doğrusunu Allah bilir.

    dinimizi kendimiz yaşamalı, eksiklerimizi tamamlayabiliyorsak kendimiz tamamlamalıyız. düşünme yetisini kullanmayıp birbirlerini hayvan içgüdüsü ile taklit eden insanlar yüzünden yanlışlar çoğalıyor etrafa bir bakın..
  • 18-11-2018, 10:18:33
    #17
    Millet ayda koloni kuruyor, yakında k kartı diye birsey kalmayacak, tamamı ile ödeme sistemleri göz ile olacak..Hala caiz mi yoksa haram mı konularını tartışıyoruz..

    Bu ülke gelişir mi ? bu ülkeninde, bu topraklarında , bu cografyanında kaderi bu malesef. bir 100 yıl daha geçse biz yine bunları konuşmaya devam edecegiz

    Devir ekonomi devri arkadasım, buldugun her enstruman ile ödeme ni gerçekleştiriceksin, ticaretini yürüteceksin, hayatta kalmaya bakacaksın yani kısacası
  • 19-11-2018, 00:22:26
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Ulan müslümanlık kadar güzel din yok ha
    Şu ayette yada hadiste şöyle yazar ama sen işine geleni anlarsın günah haram kavramın kendine göre ulan ne güzel din bu böyle ya?