Millet ayda koloni kuruyor, yakında k kartı diye birsey kalmayacak, tamamı ile ödeme sistemleri göz ile olacak..Hala caiz mi yoksa haram mı konularını tartışıyoruz..

Bu ülke gelişir mi ? bu ülkeninde, bu topraklarında , bu cografyanında kaderi bu malesef. bir 100 yıl daha geçse biz yine bunları konuşmaya devam edecegiz

Devir ekonomi devri arkadasım, buldugun her enstruman ile ödeme ni gerçekleştiriceksin, ticaretini yürüteceksin, hayatta kalmaya bakacaksın yani kısacası