Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabi zorunda kalınca kullanmak gerek ama dediğim gibi kolaylıkları geri çevirmeyin
son care kredi kartı olduğu için kullanıyorum hocam . kimsenin kimseye inanci kalmamis. akrabayi , eşi dostu ariyorsun borc almak icin , kurus alamiyorsun.
https://sorularlaislamiyet.com/kayna...inin-gecikmesi