• 17-11-2018, 19:57:46
    #1
    Merhabalar @birdokuz adlı üyeden 5 adet yemeksepeti üyeliği almıştım 13.11.2018 tarihinde. Akşam ödemeyi yaptıktan sonra hemen çıkmam lazımdı telefonu garantiye yollamıştım başka birinden giriyordum. O gün hesapları alamadım ve 3 gündürde girmiyor bu kişiye nasıl ulaşabilirim? Bu arada 10 TL gönderdim yani dolandırma işlemi değil bir işi v.s olduğu için giremiyor sanırım normalde beklerdim ama bu hesaplar yarin bana lazım olucak.

    Üye Profil : https://www.r10.net/members/100380-birdokuz.html
  • 17-11-2018, 20:05:25
    #2
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar @birdokuz adlı üyeden 5 adet yemeksepeti üyeliği almıştım 13.11.2018 tarihinde. Akşam ödemeyi yaptıktan sonra hemen çıkmam lazımdı telefonu garantiye yollamıştım başka birinden giriyordum. O gün hesapları alamadım ve 3 gündürde girmiyor bu kişiye nasıl ulaşabilirim? Bu arada 10 TL gönderdim yani dolandırma işlemi değil bir işi v.s olduğu için giremiyor sanırım normalde beklerdim ama bu hesaplar yarin bana lazım olucak.

    Üye Profil : https://www.r10.net/members/100380-birdokuz.html
    Profilinde de başka iletişim bilgisi yok. Belki adminler hesabında kulladığı maili verebilir. İsterseniz adminlere pm atın
  • 17-11-2018, 20:11:14
    #3
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilinde de başka iletişim bilgisi yok. Belki adminler hesabında kulladığı maili verebilir. İsterseniz adminlere pm atın
    Telefon harici gmail v.s pek işe yaramaz gibi
  • 17-11-2018, 20:15:35
    #4
    Konu şikayet konusu olmadığı için yazıyorum umarım ban yemem Hocam insanlık halidir şahısın mail ve telefon gibi şeylerine de ulaşamıyorsanız bekleyin derim. Dünyanın binbir türlü hali var. Sene 2015 ben iş aldığım adamı ertesi gün bir sonraki gün ve sonunda 3.gün aradığımda ulaştım ve başkası açtı telefonu adam ölmüş.
  • 17-11-2018, 20:17:11
    #5
    aderinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu şikayet konusu olmadığı için yazıyorum umarım ban yemem Hocam insanlık halidir şahısın mail ve telefon gibi şeylerine de ulaşamıyorsanız bekleyin derim. Dünyanın binbir türlü hali var. Sene 2015 ben iş aldığım adamı ertesi gün bir sonraki gün ve sonunda 3.gün aradığımda ulaştım ve başkası açtı telefonu adam ölmüş.
    Şikayet etmiyorum zaten onun için farklı kategoriye açtım sadece ulaşabilirmiyim diye sordum hesaplar yarın lazım olacağı için olmazsa nasip değilmiş başka zaman kullanırım.
  • 17-11-2018, 20:22:23
    #6
    Girdiğinde gönderir bence dostum 10 lira için kimse sorun yapmaz bence
  • 17-11-2018, 20:32:51
    #7
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girdiğinde gönderir bence dostum 10 lira için kimse sorun yapmaz bence
    Reis zaten dolandırdı göndermez v.s demedim Yarin lazım olduğu için nasıl ulaşabilirim diye sordum. Ayrıca şikayet etsem haklıyım iş sorumluluğu olması lazım 1 TL'de olsa 1000 TL'de olsa.