Konu şikayet konusu olmadığı için yazıyorum umarım ban yemem

Hocam insanlık halidir şahısın mail ve telefon gibi şeylerine de ulaşamıyorsanız bekleyin derim. Dünyanın binbir türlü hali var. Sene 2015 ben iş aldığım adamı ertesi gün bir sonraki gün ve sonunda 3.gün aradığımda ulaştım ve başkası açtı telefonu adam ölmüş.
Şikayet etmiyorum zaten

onun için farklı kategoriye açtım sadece ulaşabilirmiyim diye sordum hesaplar yarın lazım olacağı için olmazsa nasip değilmiş başka zaman kullanırım.