Girdiğinde gönderir bence dostum 10 lira için kimse sorun yapmaz bence
Reis zaten dolandırdı göndermez v.s demedim

Yarin lazım olduğu için nasıl ulaşabilirim diye sordum. Ayrıca şikayet etsem haklıyım iş sorumluluğu olması lazım 1 TL'de olsa 1000 TL'de olsa.