Merhabalar @birdokuz adlı üyeden 5 adet yemeksepeti üyeliği almıştım 13.11.2018 tarihinde. Akşam ödemeyi yaptıktan sonra hemen çıkmam lazımdı telefonu garantiye yollamıştım başka birinden giriyordum. O gün hesapları alamadım ve 3 gündürde girmiyor bu kişiye nasıl ulaşabilirim? Bu arada 10 TL gönderdim yani dolandırma işlemi değil bir işi v.s olduğu için giremiyor sanırım normalde beklerdim ama bu hesaplar yarin bana lazım olucak.
Üye Profil :
https://www.r10.net/members/100380-birdokuz.html
Profilinde de başka iletişim bilgisi yok. Belki adminler hesabında kulladığı maili verebilir. İsterseniz adminlere pm atın