• 08-11-2018, 12:41:35
    #1
    dostlar apandisit ameliyatı olan varmı ben apandisit ameliyatı oldum 1 hafta oluyor takriben ve cuma günü dikişler alınacak yani yarın fakat çok korkuyorum acıyormu toplam 6 dikiş var çok korkuyorummm
    not: doktor fobim var
  • 08-11-2018, 12:43:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben oldum. korkulacak birşey yok. sinek ısırığı gibi alınıyor dikişler.
  • 08-11-2018, 12:44:05
    #3
    Dikişleri alırken hissetmiyorsunuz bile çok sıkmayın kendinizi ben geçirdim aldırırken rahat tım acı hissetmedim 1 hafta sonrasında ameliyat olduğunuzu bile unutursunuz
  • 08-11-2018, 12:44:41
    #4
    Oldum ben de. Korkacak bir şey yok, büyük ihtimalle hissetmezsiniz bile.
  • 08-11-2018, 12:45:05
    #5
    BIaCk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben oldum. korkulacak birşey yok. sinek ısırığı gibi alınıyor dikişler.
    Peki Bukadar Kısa Sürede Dikişlerin Alınması Normal mi ?
  • 08-11-2018, 12:47:08
    #6
    whitesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki Bukadar Kısa Sürede Dikişlerin Alınması Normal mi ?
    Normal olup olmadığını bilmiyorum ancak ben 10 gün sonra aldırmıştım.
  • 08-11-2018, 12:47:42
    #7
    BIaCk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal olup olmadığını bilmiyorum ancak ben 10 gün sonra aldırmıştım.
    çok saolun kendimi yatıştırmaya çalışıyorum hayırlısı artık.
  • 08-11-2018, 13:00:09
    #8
    Hocam 6 dikiş nedir ki. Ben başka ameliyat oldum 20 dikiş vardı. Hatta bir tane dikişim tutmadı enfeksiyon kapmış. İşte orası çok fena acımıştı. Eğer dikişleriniz tuttuysa ve enfeksiyon yoksa acımıyor
  • 08-11-2018, 13:30:48
    #9
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 6 dikiş nedir ki. Ben başka ameliyat oldum 20 dikiş vardı. Hatta bir tane dikişim tutmadı enfeksiyon kapmış. İşte orası çok fena acımıştı. Eğer dikişleriniz tuttuysa ve enfeksiyon yoksa acımıyor
    enfeksiyon yok doktor gördü cuma gel alalım dedi dikişleri dikişlerin tutup tutmadığını nasıl öğrenebilirim