dostlar apandisit ameliyatı olan varmı ben apandisit ameliyatı oldum 1 hafta oluyor takriben ve cuma günü dikişler alınacak yani yarın fakat çok korkuyorum acıyormu toplam 6 dikiş var çok korkuyorummm
not: doktor fobim var
Dikişleri alırken hissetmiyorsunuz bile çok sıkmayın kendinizi ben geçirdim aldırırken rahat tım acı hissetmedim 1 hafta sonrasında ameliyat olduğunuzu bile unutursunuz
Hocam 6 dikiş nedir ki. Ben başka ameliyat oldum 20 dikiş vardı. Hatta bir tane dikişim tutmadı enfeksiyon kapmış. İşte orası çok fena acımıştı. Eğer dikişleriniz tuttuysa ve enfeksiyon yoksa acımıyor
Hocam 6 dikiş nedir ki. Ben başka ameliyat oldum 20 dikiş vardı. Hatta bir tane dikişim tutmadı enfeksiyon kapmış. İşte orası çok fena acımıştı. Eğer dikişleriniz tuttuysa ve enfeksiyon yoksa acımıyor
enfeksiyon yok doktor gördü cuma gel alalım dedi dikişleri dikişlerin tutup tutmadığını nasıl öğrenebilirim