dostlar apandisit ameliyatı olan varmı ben apandisit ameliyatı oldum 1 hafta oluyor takriben ve cuma günü dikişler alınacak yani yarın fakat çok korkuyorum acıyormu toplam 6 dikiş var çok korkuyorummm
not: doktor fobim var