Konu
Apandisit Ameliyatı Olan Var mı ?
08-11-2018, 12:41:35
#1
whitesoft
dostlar apandisit ameliyatı olan varmı ben apandisit ameliyatı oldum 1 hafta oluyor takriben ve cuma günü dikişler alınacak yani yarın fakat çok korkuyorum acıyormu toplam 6 dikiş var çok korkuyorummm
not: doktor fobim var