• 08-11-2018, 15:48:35
    #10
    Alınan dikişler sadece en dış katmandaki dikiş çabuk kapanıyor zaten fakat aldırdıktan sonra yine dikkat etmen gerekli biraz zorlamayla tekrar açarsın. İç katmanlarda kendinden eriyen dikişler mevcut sadece en dışdakileri alacaklar.
  • 08-11-2018, 15:58:30
    #11
    whitesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enfeksiyon yok doktor gördü cuma gel alalım dedi dikişleri dikişlerin tutup tutmadığını nasıl öğrenebilirim
    hocam kanama yoksa, ağrı yoksa ve beyaz akıntı gelmiyorsa muhtemelen bir sorun yoktur
  • 08-11-2018, 16:00:36
    #12
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kanama yoksa, ağrı yoksa ve beyaz akıntı gelmiyorsa muhtemelen bir sorun yoktur
    hiç biri problem yok hocam allaha şükür